moaekholm

Direktlänk till inlägg 6 december 2013

ÖVERRASKNING

Av Moa Ekholm - 6 december 2013 19:05

Vi på behandlingshemmet ska till Sälen imorgon & sova där tills på söndag, lite omväxling & avslappning, vi får komma bort från hemmet oså. Den här veckan har varit sjukt tufft, men kämpar på. Tack för allt stöd!

Och idag fick vi även pizza som ni ser, pga, vi har klarat en vecka med poliser typ varje dag.. Alla har kämpat för ett leende & nu fick vi en liten överraskning.(:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ekholm - 18 december 2013 20:42

Heeejsan! På bra humör idag haha. Har fått en ny header och helt ny design, headern är gjort av en tjej som heter Petra, hon är jätte duktig! Vill ni ha en gratis header?   Skriv till henne -  Kik- Pewill00   ...

Av Moa Ekholm - 17 december 2013 20:41


Hej. Jag å Felicia skulle till kupolen idag, så personalen skjutsade oss, och när vi va typ på parkeringen vid donken så ringer min kille och säger att han å en kompis hade blivit misshandlade & polis å shit va vid Ica. Jag fick ju största paniken, a...

Av Moa Ekholm - 14 december 2013 15:26

Hej. Idag har vi en liten myslördag. Vi bakar lite till jul, har lite julmusik å ska ha en liten spa stund sen. Skit mysigt! Jag tvättar oxå, så springer fram å tillbaka mellan köket å tvättstugan haha. Det är verkligen jul stämning i huset! Lä...

Av Moa Ekholm - 11 december 2013 02:25


Hej. Har kämpat som fan, och nu får jag ju äntligen som jag vill, flytta. Men.. Att lämna Felicia, asmir & kim är fan det värsta som skulle kunna hända just nu. Kommer inte klara av det.. Och första MÅNADEN får jag ju inte ens ha kontakt med någon ...

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, min uppväxt, åsikter å känslor. Hoppas du fortsätter läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards