moaekholm

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Moa Ekholm - 6 december 2013 19:05

Vi på behandlingshemmet ska till Sälen imorgon & sova där tills på söndag, lite omväxling & avslappning, vi får komma bort från hemmet oså. Den här veckan har varit sjukt tufft, men kämpar på. Tack för allt stöd!

Och idag fick vi även pizza som ni ser, pga, vi har klarat en vecka med poliser typ varje dag.. Alla har kämpat för ett leende & nu fick vi en liten överraskning.(:

Av Moa Ekholm - 6 december 2013 18:56

Hej.
Jag skriver inte saker på min blogg för uppmärksamhet, jag skriver av mig. Sure, är jävligt skönt att folk bryr sig osv, men jag gör det fan inte för uppmärksamhet, även om det verkar så. Jag får uppmärksamhet på tusen andra olika sätt, inte genom internet.
Jag skriver inte allt på bloggen, finns en massa saker ni inte vet, men fortsätt gärna kommentera sånna här kommentarer, men tänk efter.

Jag försöker inte få folk att må dåligt, men om du mår dåligt av texterna å shit, så verkar du ju ta åt dig, eller åtminstonde bry dig?

Har du problem med mina texter, bilder eller vad fan som helst som har med min blogg å göra, sluta läs? Ingen tvingar dig? Vill du inte se när det kommer ett nytt inlägg, ta bort mig på fb? Svårare än så är det fan inte, och har jag gjort nåt för att förtjäna att folk kallar mig 'bitch' elr ' idiot'? Har jag det? Isf vill jag gärna veta vad(:

Och jag gör jävligt mycket för att få upp mitt humör, tänka på andra saker, men som sagt, allt finns inte på bloggen, jag sitter inte å skriver en massa och sen inte gör nåt åt det, jag försöker ändra på mitt liv totalt, men är jävligt svårt.

Av Moa Ekholm - 6 december 2013 09:18

Hej.
Igår hade jag det lite kämpigt med allt som hände med andra ungdomar i huset oså, jag va den enda som inte blev misshandlad pga jag satt på mitt rum nästan hela tiden.. Så jag somnade typ 1-2 inatt, och vaknade nyss, men ska kolla om jag kan dra till skolan ändå, är typ snöstorm ute oxå... Har inget problem med snön, tycker bara inte att det måste blåsa så jävla mycket :3

Av Moa Ekholm - 6 december 2013 00:14

3 Personaler misshandlade & 6 ungdomar misshandlade. 3 polisbilar på 10 minuter, good job soc jävlar'.

Ännu en ångest attack som jag knappt kunde kontrollera. Ett mirakel att jag inte drog till samma ställe som igår pga stress. Jag har inte fått min medicin än, och har sjukt svårt att kontrollera stressiga situationer..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, min uppväxt, åsikter å känslor. Hoppas du fortsätter läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards